Органи управління та структура 

Теребовлянського академічного ліцею 

 імені Ярослави Стецько 

 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 

 1. У своїй діяльності Теребовлянський академічний ліцей імені Ярослави Стецько (далі ліцей) керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Положенням про ліцей», «Порядком проживання та утримання учнів у пансіонах закладів освіти», іншими актами законодавства України, наказами та інструкціями Міністерства освіти і науки України, рішеннями Тернопільської обласної ради, розпорядженнями голови Тернопільської обласної ради, наказами начальника управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації. 

2. Ліцей є закладом загальної середньої освіти, що забезпечує здобуття початкової освіти, базової середньої освіти та профільної середньої освіти академічного спрямування. 

 3. Ліцей є правонаступником усього майна, усіх прав, обов’язків та зобов’язань Теребовлянського профільного ліцею. 

4. Ліцей є об’єктом спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Тернопільської області. 

5. Власником, засновником та органом управління ліцею є Тернопільська обласна рада (далі – засновник). Ліцей підпорядкований, підзвітний та підконтрольний Тернопільській обласній раді, а в галузевому відношенні підпорядковується управлінню освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації в межах повноважень, визначених чинним законодавством України. 

6. Ліцей є неприбутковим закладом освіти комунальної форми власності, що діє на підставі статуту, має самостійний баланс, рахунки в установах банків, територіальних органах Державної казначейської служби України, свій кошторис, печатку зі своїм найменуванням, штампи, бланки з власними реквізитами, а також інші необхідні реквізити юридичної особи. 

 7. Ліцей є юридичною особою, провадить свою освітню діяльність на підставі ліцензії, виданої в установленому законодавством порядку та діє на підставі статуту. 

8. За своїм правовим статусом ліцей є комунальним закладом, бюджетною установою та фінансується з обласного бюджету. 

9. У межах своєї статутної діяльності та положень статуту ліцей має право набувати майнові та немайнові права, нести обов’язки, виступати стороною у судовому процесі, мати у власності кошти та інше майно відповідно до законодавства України. 

10. Освітній процес та діловодство в ліцеї здійснюються державною мовою відповідно до статті 10 Конституції України. 

СТРУКТУРА ЛІЦЕЮ 

 1. У ліцеї створюються такі структурні підрозділи, які діють відповідно до статуту ліцею, у разі потреби директор закладу має право затверджувати окремі положення про них: 

✅ ліцей, що забезпечує здобуття профільної середньої освіти з можливістю створення спеціальних, інклюзивних класів; 

✅ гімназія, що забезпечує здобуття базової середньої освіти з допрофільною підготовкою; 

✅ початкова школа, що забезпечує здобуття початкової освіти; 

✅ пансіон, що забезпечує проживання та утримання учнів відповідно до законодавства; 

✅  школа повного дня, яка діє після завершення навчального процесу за окремим розкладом, у якій оптимально поєднані навчальна та позанавчальна сфери діяльності учнів (вихованців) в умовах освітньо-розвивального середовища як сукупності освітніх, виховних процесів, з метою забезпечення реалізації індивідуальних потреб учнів (вихованців), батьків і членів педагогічного колективу ліцею; 

✅ медичний кабінет. 


2. Комплектування ліцею здійснюється на підставі заяв батьків за наказом директора закладу: 

✅ у 1-4, 5-9 класи; 

✅ у 10-12 класи відповідно до академічного спрямування; 

✅ у виховні групи – учнів, які потребують соціального захисту у випадках, визначених законодавством, а також у випадку, якщо учень (вихованець) проживає за межами населеного пункту, в якому знаходиться ліцей. 

4.5. За наявності відповідної кількості заяв батьків можуть створюватися групи подовженого дня. 4.6. Мережа класів, виховних груп, груп подовженого дня у ліцеї формується на підставі нормативів їх наповнюваності, затверджених Міністерством освіти і науки України. 

4.7. Наповнюваність класів (груп) їх поділ при вивченні профільних та інших предметів визначаються Міністерством освіти і науки України на основі встановлених Кабінетом Міністрів України нормативів фінансування здобуття загальної середньої освіти. 

4.8. Ліцей здійснює освітню діяльність одночасно на різних рівнях освіти та за різними видами освіти, утворивши для цього структурні підрозділи: 

✅ початкова школа (1-4 класи) здійснює здобуття початкової освіти; 

✅ гімназія (5-9 класи) з допрофільною підготовкою на основі поєднання змісту освіти, визначеного стандартом базової середньої школи і поглибленого вивчення окремих предметів природничо-математичного, суспільно-гуманітарного та технологічного напрямів з урахуванням здібностей та освітніх потреб здобувачів освіти з орієнтацією на продовження навчання у старшій профільній школі. 

✅ ліцей (10-12 класи) з профільним навчанням поєднує зміст освіти, визначений стандартом старшої профільної школи і поглибленим вивченням окремих предметів природничо-математичного, суспільно-гуманітарного та технологічного напрямів з урахуванням здібностей та освітніх потреб здобувачів освіти з орієнтацією на продовження навчання на вищих рівнях освіти та професійно орієнтованого підходу до навчання. 

 4.9. Залежно від запитів батьків, здібностей учнів (вихованців), можливостей матеріально-технічної бази, кадрового забезпечення ліцею відповідно до природничо-математичного, суспільно-гуманітарного та технологічного напрямів впроваджуються профілі навчання. 

4.10. Режим роботи ліцею – цілодобовий, затверджується директором закладу згідно з рішенням педагогічної ради ліцею.